Ledare/administratör?
Logga in på SportAdmin här
Medlem/målsman?
Logga in på Mina sidor här
Hej
Vi tränar imorgon måndag 10/1 kl.19:00-20:00 inomhus i Unica. Alla ska vara ombytta och klara minst 5 min innan träning startar.
OBS. Glöm inte benskydd!!